Followers

Friday, June 13, 2014

June 13, 2014


"Jangan marah-marah, nanti cepat tua"

(Agaknya apalah sebab ikan ni nak marah-marah? Dia bukannya ada hutang nak kena bayar macam kita, kan..?)




11 comments:

  1. ikan pun ada marah ya. ingat manusia saja hehe

    ReplyDelete
  2. Ikan marah. Patutlah sampai naik harga. :-)

    ReplyDelete
  3. ikan tu marah sebab dia kena jual. :P

    ReplyDelete
  4. Ikan masin kot, bila dah masin darah tinggi naik, dah naik mula la marah2 ikan tu muahahahaha

    ReplyDelete
  5. saya geram betol tgk org jual produk letak harga 99 sen...bundarkan aja la...hahahaha

    ReplyDelete
  6. NASIB BAIK YANG BAWAH TU TAK TULIS IKAN JENAKA...

    ReplyDelete
  7. hahaha...die marah sebb ken jual murh sangat..hehe

    ReplyDelete
  8. Ikan tu dorang 'ikat' tak uncle.. kang kalau terlepas habis kena gigit.. hehehe...

    ReplyDelete
  9. aiyooo. ikan marah sebab team bola kalah kot. haha

    ReplyDelete
  10. Jngn marah2 nanti kena jual.. :D :D

    ReplyDelete