Followers

Sunday, April 13, 2014

April 13, 2014


Eeeee...!!! Macam ulat bulu, kan...? 

Hey...! Pokok itulah! Bukan yang berjanggut  tu...!!! Belasah mahu?!





11 comments:

  1. bunga macam tu pun ada juga ehhh...

    ReplyDelete
  2. bunga macam tu pun ada juga ehhh...

    ReplyDelete
  3. Pokok tak pe macam ulat bulu pun, tapi uncle tak kan, uncle ok kan...

    ReplyDelete
  4. buat geli-geli pada telinga best ni..

    ReplyDelete
  5. yang satu bulu tu gedik nak dekat kat uncle ler.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. Ha'ah la... SEMUA macam ulat bulu...

    semua bunga tu lah... bukan yang dok amik gambar tu...

    tak mau la kena belasah ehhehehehehehe

    ReplyDelete