Followers

Saturday, January 11, 2014

January 11, 2014


Teringat zaman sekolah dulu...  Pembaris besar ini sangat 'mesra' dengan uncle... umpama paku dengan penukul... 

Kepala uncle sebagai paku, manakala pembaris sebagai penukul..

(...apa-apa pun, uncle tetap sayang pada 'cikgu tu'... baahaha)


8 comments:

Dzureen Darwis said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aik mana uncle jumpa pembaris tu? datang sekolah anak ke? hehe

Dzureen Darwis said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aik mana uncle jumpa pembaris tu? datang sekolah anak ke? hehe

LadyBird said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pembaris tu lah mengajar jadi manusia..

Cik Misstree said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

As-Salam;

Kalau zaman sekarang, cikgu pukul cara macam yg Uncle tulis dlm entry ini, alamat cikgu tu boleh disaman. Kalau mendatangkan kecederaan kpd pelajar, maka boleh buat report polis.

farid laham said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wah teringan kenangan lama ke abang?? hehe

Lady Windsor said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hmm ada apa-apa ke dengan cikgu tu?? ehh...

akubiomed said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Pembaris panjang ini sangat merbahaya. Belum lagi peluru kapur dan balingan deras duster. Berpina mata apabila terkena.

Nadia Johari said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tengok muka pun dah tau..samseng uncle masa sekolah2 ni..haha