Followers

Sunday, December 1, 2013

December 1, 2013


Apalah agaknya orang dalam kereta tu fikir bila tengok aksi uncle ni, kan?

Baahaha...!




10 comments:

  1. mesti dorang ingat uncle nak buat report,haha

    ReplyDelete
  2. nasib tak ada yang jerit... abammmmmmm gedikkk eh salah.. gedekkk

    ReplyDelete
  3. Mereka tentu ingat inilah contoh aski Selfie yang telah didaftar didalam kamus Oxford. :-)

    ReplyDelete
  4. 'eh!Dia amik gambar aku kenapa eh..?'
    cuak sekejap pemandu tu.. tapi itu kalau dorang perasanlah.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. Mesti dorang igt uncle pelancong yang tak pernah jumpa cermin..hehehe

    ReplyDelete
  6. dh dekat dh tuuu...x singgah ofis rin punnn... :p~

    ReplyDelete
  7. Mereka memahami...org tua kan selalu ada perangai pelik....

    ReplyDelete