Followers

Monday, November 4, 2013

November 4, 2013


Azri! Jangan cuba nak pengaruh ayah nak ajak main gitar sama-sama hari ini..! Ayah sangat sibuk... banyak deadline! Tiada masa nak layan kamu...! Kita jamming lain hari, okey..?!



...okey, okey... ayah rasa satu lagu tidak memudaratkan... kan..?




15 comments:

  1. orait la uncle...
    satu lagu je..
    5 minit je untuk satu ikatan yang panjang...ok uncle!!

    ReplyDelete
  2. main gitar jer... bukan lompat2 kan? hehehe

    ReplyDelete
  3. hahahah... satu lagu je pedehal kan..kan

    ReplyDelete
  4. WAH CAYALAH ANAK UNCLE.

    then uncle pun ok jugak. siap boleh jamming ngan anak lagi tu.

    ReplyDelete
  5. alah,ayah jual mahal ler tu.:P

    ReplyDelete
  6. Pergh.. Kasi up video azri main gitar uncle.

    ReplyDelete
  7. DILIHAT DARI JARINYA, MEMANG ADA BAKAT.. HEBAT!!

    ReplyDelete
  8. baik ayahh..
    eh2!!!
    apewww.. maneww adeww!!
    kite cakap ngan ayah kite...

    terrernye main gitar.. hahahaha

    ReplyDelete
  9. macam cantik je, macam comel jer, macam best je. One more song pls uncle.. hehehe,

    ReplyDelete
  10. hye boiprenku....

    erkk.. saya maksudkan anak uncle tuh ye..

    ReplyDelete
  11. saya main gitar donlod dalam henpon aje. heheheh

    ReplyDelete
  12. alah sebuah lagu tak memberi kesan pun uncle.. lainler kalau sepanjang hari uncle layan gitar tu.. terus jadik deadline.. ;)

    ReplyDelete