Followers

Wednesday, November 27, 2013

November 27, 2013


Mata duitan bukan... Mata wang pun bukan...


Sekali tengok macam aksi silap mata... dua kali tengok macam kena tangkap mata-mata! Sebenarnya uncle tutup mata sebab tak nak rambang mata...!




15 comments:

  1. kali terakhir tengok, tak nampak apa-apa.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. yela tu tak nak rambang mata..jangan-jangan uncle tengah tidur ni...hahaha

    ReplyDelete
  3. Rambang mata tak apa lagi uncle jangan gatal mata...ahahaa...

    ReplyDelete
  4. Ini tiduer mesti kira duit masuk. :-)

    ReplyDelete
  5. Ingatkan Batman sesat kt malaysia td...

    ReplyDelete
  6. pesen 2014 ke ni uncle... bawak tongkat jugak ya.. hahaa..

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum Uncle

    kalau saya pakai tentu cepat lelap

    ReplyDelete
  8. hahahaha..

    gi shopping elok pakai penutup mata ni uncle..

    ReplyDelete
  9. Dah bbrpa hari tak dpt lawat uncle sb tugas luar kawasan, sekali tengok...wow uncle dah jadi org kaya.

    ReplyDelete
  10. Uncle,
    nak duit!!! (>.<)

    *mohon tukar tagline Uncle jadi SELFIE=Self-Potrait Daily

    ReplyDelete
  11. ermm..rambang mata tgk apa tu uncle?:p

    ReplyDelete
  12. Kocɦi Tuskers Kerala: Mahjеla Jayawardeո
    (c), Brendon Mc - Cսllum, Parthiv Patel, Brad Hodge,
    Ravindra Jadeja, Kedar Jadhav, Thisara Perera, Raiphi Gomez, Rudra Pratap Singh, Ramesh Poաar, VVS Laxman, Sгeesanth, Muttiah Muralitharan, Owаis Shah, Steven Smith,
    Balachandra Akhil, Deepak Chougule, Gnaneswɑra Rao, John Hastingѕ, Michael Klinger, Chandan Madaո, Sushant Marathe, Steve O'Keefe, Tanmay Ѕrivastava, Padmanabhan Prasanth and Υashɦpal Singh.
    ʟаra Ɗutta got engaged to tennis рlayer Mahеsh Bhupathi іn September 2010.
    Both teams are standing at sіxth and ninth spots respectively in thee pointѕ
    table of the IPʟ.

    My web site :: niti singh yadav - ,

    ReplyDelete