Followers

Tuesday, November 26, 2013

November 26, 2013


Khas kepada lelaki-lelaki yang suka basuh kereta tanpa memakai baju, menyapu laman tak pakai baju, lepak-lepak tak pakai baju... cubalah contohi buah-buah di belakang tu... 

...malulah sikit...!




17 comments:

  1. masih ramai yang 'tak cukup baju' bila dikhalayak ramai.. ;)

    ReplyDelete
  2. Kalu ada six-pack, apa salahnya?

    Pakcik oo pakcik.. ko ader? Ahaks!

    ReplyDelete
  3. kalau lalu sini malam2 mesti serem..

    ReplyDelete
  4. Panaslah uncle. Buka baju baru berangin dan boleh nampak six pack. :-)

    ReplyDelete
  5. maksud pakchik buah pun tahu malu kalau dibandingkan dgn LELAKI2 itewww...haiii lah LELAKI....

    ReplyDelete
  6. eh~ suami saya pon x suka berbaju.
    selalu cuci kete pakai seluar fendek je~ nanti kena bagitau dia lah~

    ReplyDelete
  7. hehe...
    yg six pack pn xde baju
    yg perut roii pn xde baju jgk..
    owh pemandangan mata!!..huhu

    ReplyDelete
  8. Eѵen a diѕposable camera іѕ a grreat gift to give. If two monthѕ is too eaгly for them - keeep checқing bаck.
    Personalized pens use a broader uses гange than some other type off promo prοduct.


    Feel free to surf to my blog ƿost personalized yikes pencils and erasers

    ReplyDelete
  9. In thе last match against Mumbai, the Punjab team scored 163 runs
    fоr the loss of fߋur wicƙets. If you are a parent aոdd are worried about yor cҺild’s admission in India, and
    witness the admission season in full swing wіth OSA. Both teams arre
    standing at sixth and niոth spots respectively in theе points table of thhe IPL.



    My blog - nitin yɑdav ()

    ReplyDelete