Followers

Wednesday, October 9, 2013

October 9, 2013


Wah! Baguslah kawasan perumahan ni... siap sediakan kemudahan penyidai baju awam...

Okey, okey... uncle sinis...!




15 comments:

  1. suka hati je diorang sidai baju kat situ...hahaha

    ReplyDelete
  2. Haha.. sempat je uncle nih kan..

    *lama tak menyinggah nih.. byk entry nak cover balik..hiihii..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum uncle. ahaksss. ni namanya 2 dalam satu fungsi. ehehhee mak sidai baju, anak main kat taman. ehekkkk ;p

    ReplyDelete
  4. tak takut ke kalau baju tu hilang..? ke tuannya ada tunggu sekali..?

    oh.. ok. Saya tau.. itu baju2 yang auntie mintak uncle jemur.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. haha penyidai baju yg bertingket tingket :p

    ReplyDelete
  6. waahhh.. jgn yang kecik2 pon sidai kat tempat awam jugak sudah.. hahahaha

    ReplyDelete
  7. kus semangaaattttt.... hadooii lah manusia...

    ReplyDelete
  8. Patut ada papan tanda...
    hanya untuk pakaian yang sopan...

    ReplyDelete
  9. okey2..kanak2 sila bermain di ampaian rumah org lain pulak lps ni...

    ReplyDelete
  10. ADA YANG TERSIDAI NANTI

    ReplyDelete
  11. sebenarnya budak2 dok main pondok2...

    ReplyDelete
  12. woihhh....mana ni uncle! nak kene sekolahkan orang orang tuh!

    ReplyDelete