Followers

Tuesday, September 3, 2013

September 3, 2013


Ingat nak post gambar senyum hari ini...
Bila dengar berita harga Diesel dan RON95 naik, terus hilang senyuman...!


(Harap tambang bas tak naiklah nanti... Kasihanilah rakyat murba seperti uncle ini...) 



21 comments:

  1. senyumlah uncle, pleaseeeeeeeeeeeee!

    ReplyDelete
  2. sabar je la uncle. *muka sendiri pom malas nk senyum hari ni. :(

    ReplyDelete
  3. Saya tak risau sgt pasal merempit ja pun...ekekee...

    ReplyDelete
  4. uncle memang payah nak senyum pun..bila boleh tengok wajah senyum uncle tu yer?? Minyak petrol n diesel naik..mestilah tambang bas juga naik.. Orang meniaga kan..huhu

    ReplyDelete
  5. sedih dan pasrah kan...tak boleh senyum kita sengeh jeler kan uncle...hehe

    ReplyDelete
  6. Yupp ron95 naik maka sumer brg naik mcm domino...

    ReplyDelete
  7. kalau tambang bas naik... uncle jalan kaki jer, tak pun kayuh sikal... guna tenaga jer tak guna minyak

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum uncle gedek! heee pasal minyak hilang seri diwajah. semua orang muram hari ni >____<

    ReplyDelete
  9. hahahhaa..uncle mana pernah senyum dlm blog!

    ReplyDelete
  10. nak senyum camane uncle bila kena tambah lagi duit untuk isi minyak.. :(

    ReplyDelete
  11. Terima kasih kerana mengajar saya perkataan baru hari ini!

    ReplyDelete
  12. uncle kan comel.. senyuman uncle?
    rahsia kita berdua..
    lalalalalala~

    ReplyDelete
  13. baru nak tengok uncle senyum kekekee

    ReplyDelete
  14. gelak dulu,,,, ekekekek... dah lama dengar cerita pasal uncle gedek ni dari blogger lain... hari ni terjah sini... bila belek2 entry semuanya kelakar... so tak payah lagi tonton tv kalau nak gelak... motif entry bermotifkan humor tp ada pesanan tersendiri...

    komen pada gambar ni pulak... penah dengar dan terbaca uncle kata "KALAU NAK BERGAMBAR KENA BUAT MUKA SERIUS"
    kalau serius pun uncle ttp kelakor... ekekekek...

    ReplyDelete