Followers

Wednesday, September 11, 2013

September 11, 2013


Geramnya..! Kalau boleh, uncle rasa nak 'menampah' huruf  'L' di atas huruf 'H' tu je...! 

Tapi takut nanti muka uncle pula yang kena 'tampah'...!

Baahaha...!



12 comments:

  1. okey, perkataan baru hari ni... hihi^^

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum uncle! hahaha. menyampah iklan ;p

    ReplyDelete
  3. Tak tau apo nak dikato... Da tau ejaan salah tampal juga nie... Hahaha... rasanya tuan punya pintu tu pun tak tau tu salah :)

    ReplyDelete
  4. TU LA... TAKNAK BELAJAR BAHASA MELAYU BETUL-BETUL.. DUDUK SINI SUDAH LAMA MAA.. ITUPUN TAK TAU LAGI..

    ReplyDelete
  5. L=H kottttt maksudnya tuuu.. lalalala

    ReplyDelete
  6. buat time orang takde uncle.. kalau tak nanti kena 'tampah' hehehe.. ;)

    ReplyDelete
  7. hahahaahhaha.
    adoiiii haiii..
    baik x payah carik pasal kan uncle~

    hahahaha

    ReplyDelete
  8. tukarkan ke huruf 'R' baru dpt tamparan hebat..hahaha..

    ReplyDelete
  9. org yg buat iklan tu & si pembelinya 1 kepala

    ReplyDelete