Followers

Saturday, August 3, 2013

August 3, 2013


Haihh... Tak dapat uncel pergi sembahyang Tarawih malam ni... sebab 'terpaksa' jaga budak2 ni main bunga api... Okey, okey... itu alasan! Baahaha (gelak jin)


9 comments:

  1. macam rela hati jaga jerrrr...
    kompem uncle pon join skaki main ngan dorang2 nih ann ~

    ReplyDelete
  2. haha.. alasan tu.. hehe. dah lama tak merasa main mercun bunga api ni..

    http://rrizuan.com/blog/reviu-bloggers-1-blog-uncle-gedek/#more-467

    ReplyDelete
  3. TAKPE UNCLE.. MASIH BOLEH BUAT SENDIRIAN ATAU BERJEMAAH DI RUMAH SAJA..

    ReplyDelete
  4. sbnarnya uncle nak main bunga api jgk kan?haha

    ReplyDelete
  5. sbnarnya uncle nak main bunga api jgk kan?haha

    ReplyDelete
  6. amboi uncle dah matured pon main bunga api ker

    ReplyDelete
  7. mesti nak main gak tu.. hehehee

    ReplyDelete
  8. bila anak2 main memang kena dok sekali.. pantau.. maklumlah setahun sekali dapat main, takut ada yang lupa cara nak main tu yang kena ajar.. hehehe..

    ReplyDelete