Followers

Thursday, August 29, 2013

August 29, 2013


Seronoknya naik bas kerana kita ada peluang melelapkan mata...

...cuma yang tak seronoknya ialah bila kita terlepas destinasi kerana terus terlelap...!

Alaaa... kamu semua pun pernahkan..? Malu nak mengaku..?




13 comments:

  1. Penah! Almost every mth penah...kah3...

    ReplyDelete
  2. haha....pernah... turun balik naik bas semula...u-turn....

    ReplyDelete
  3. Uncle saya jarang naik bas tp selalu naik bas mini tp saya tak risau terlepas stesen sebab rumah saya tu last portnya!

    ReplyDelete
  4. terlepas tu biasa tapi kalau tersalah bas tu naya :p dua2 pernah..hehehe. nak pi kl naik bas pi jb :p

    ReplyDelete
  5. saya tak pernah lagiiiii... hehehehe

    ReplyDelete
  6. tak pernah lagi uncle sebab tak sempat nak lena dah sampai ke destinasi.. hehehe.. ;)

    ReplyDelete
  7. berkali-kali jugak pernah terlelap dalam bas.

    tapi tak pernah lagi terlajak, paling teruk pun, terjaga waktu bas dah sampai destinasi waktu bas hampir tutup pintu. Terus kelam-kabut tekan loceng.XD

    ReplyDelete
  8. pernah terlelap masa naik eroplane, patut turun kat London...teros terlajak ke Zimbabwe! haha..

    ReplyDelete
  9. hahahhaha paling best tetido sampai terlentuk atas bahu penumpang sebelah wakakkakakaka

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum uncle. rasanya macam pernah berlaku pada diri sheila. hahahha. feeling gila tertidur kan ;p

    ReplyDelete