Followers

Thursday, July 25, 2013

July 25, 2013


Tahun ni uncle tak dapat beli baju raya...

...sebab uncle 'TERPAKSA' beli cukai jalan raya...

(tahan sebak)


17 comments:

  1. alolololo.. memang kesian~
    mintak lah untie belikan~ hehehe

    ReplyDelete
  2. kesiannya uncle...xpe...klu beli baju raya nanti uncle tak boleh nak berjalan pulak...

    ReplyDelete
  3. Tak apa tepek je cukai jalan raya tu ganti baju raya.

    Nota lagi : Sapa soh pakai keta mahal2...larikkk...

    ReplyDelete
  4. saya pun tapi tu duit suami ;p hehehehee

    ReplyDelete
  5. majulah cukai untuk negara...hikhik..

    ReplyDelete
  6. alah baru hidupkan cukai jalan raya majuk tak mahu sambut Raya. Chill lah uncle. :-)

    ReplyDelete
  7. kalau uncle beli baju raya, tau dah color apa.. ---> hitam.. hikhikhik.. ;)

    ReplyDelete
  8. alahai uncle..baju raya tahun lepas ok lagi kan?haha

    ReplyDelete
  9. eh road tax lama kan ada,,, jgn membazir..heheheh

    ReplyDelete
  10. PAKAI KAIN PELEKAT PUN BOLEH RAYA JUGAK UNCLE..

    ReplyDelete
  11. kiter senasib la uncle..tak dapet raya sakan tahun ni =,='

    ReplyDelete