Followers

Monday, July 22, 2013

July 22, 2013


Dugaan berpuasa adalah: Bila keseorangan di rumah, yang tinggal hanyalah anda dan makaroni goreng dalam kuali semasa bersahur pagi tadi... nak dibuang, elok lagi... 

Kuatkan iman gedek... kuatkan imaaann!!! (rayu hati)


20 comments:

  1. tabahkan hati... teruskan perjuangan :D

    ReplyDelete
  2. uncle pernah dengar tak ayat "rezeki jangan ditolak,pekena makaroni jangan sorang2 he3.."

    babap uncle ni...kuatkan iman...jangan noty2 ^^

    ReplyDelete
  3. Tak kan dgn makaroni pun kalah:) Ketawa makaroni tu kalau tahu.

    ReplyDelete
  4. terbuka sedikit tudung periuk..

    ReplyDelete
  5. makan jer uncle..bkn ada org nnpk...hahahah jahatnya akakk...
    tapiiii Allah nampak tau..

    ReplyDelete
  6. Sudah tahap 'Red Alert' sangat merbahaya perlu di asingkan. :-)

    ReplyDelete
  7. Salam ziarah.. Tak pe la.. dah itu rezeki hari ni.. :)

    ReplyDelete
  8. hahahahahahhahhahahhahaha opss panjang sangat takut terbatal posa ;p

    ReplyDelete
  9. Cantik plak la bekas sudu auntie tu...

    ReplyDelete
  10. Berduaan dengan macaroni goreng? Wooo bahaya tuuu. Nanti macaroni tu gigit Pakcik!

    ReplyDelete
  11. COMMONLAH BRADER.. RAMBUT DAH CECAH LANTAI TU.. BAWAK2 BERSABAU.. :)

    ReplyDelete
  12. huhhh!!!!.....mengalahkan bebudak baru belajar puasa...nak kene sekeh kepala ker gedekkkkk oiiii....

    ReplyDelete
  13. kalau bukak peti ais ada segelas teh o ais pun layan jugak..

    ReplyDelete
  14. psstt: uncle tengah panaskan macaroni ek.. ;)

    ReplyDelete
  15. sila jangan batalkan puasa anda wkwkwkw

    ReplyDelete