Followers

Friday, June 7, 2013

June 7, 2013


Doktor: Assalamualaikum, boleh saya bantu encik?
Uncle: Waalaikumsalam, saya ada masalah ketagihan.
Doktor: Ketagih rokok? Ketagih dadah? Insya-Allah kami boleh bantu.
Uncle: Bukan... saya ketagih ambil gambar muka sendiri setiap hari...
Doktor: Ni yang aku nak bersara awal, ni... (cakap dalam hati)


20 comments:

  1. "Tak apa. Boleh tengok perubahan masa bila muka berkedut. Elok teruskan ketagih yang ini." Kata doktor tersebut.

    ReplyDelete
  2. doktor : tunjuk ajarku sifu gedek...

    ReplyDelete
  3. jumpa plak dr DZ kann....haha...terus pencen lari gi ostoliaa :p

    ReplyDelete
  4. hahahahah... doktor pun dan miung...

    ReplyDelete
  5. errkkk..mungkin dr tu resign terus..?^^

    ReplyDelete
  6. kalau ramai lagi pesakit macam tu..gerenti dokter pencen awal..hhehe

    ReplyDelete
  7. hahaha... boleh dengar ya doktor cakap dalam hati? tinggi ilmu tu! :)

    ReplyDelete
  8. ok la tu, daripada DR tu yg ketagih nak injek orang je. hehehe

    ReplyDelete
  9. fitam dapat pesakit macam ni.. kihkihkih..

    ReplyDelete
  10. takpe..walaupun tak hensem tapi manis nya ada.. kah3x..

    ReplyDelete
  11. doctor tu bukan DaddyZiyyad ke? kalau dia..sure dapat syarahan..kihkihkih..

    ReplyDelete
  12. ketagih yang tak de ubatnya...heheh

    ReplyDelete
  13. aduhai...kakakakakaka....specchless jap...

    ReplyDelete
  14. lepas tu doktor tu terpaksa dirawat oleh doktor lain pulak...kih3

    ReplyDelete
  15. doktor tak habis cakap lagi...

    "takpe meh sy daftar awak kat spital tanjung rambutan. Kat situ awak boleh teruskan ketagih awak"

    wakakakaka terbaek la uncle (^_^)

    ReplyDelete