Followers

Tuesday, June 18, 2013

June 18, 2013


Orang kata tempat ini berhantu... betulkah? Siapa yang buat-buat tanya "Uncle kat mana, ni?" memang nak cari nahas!

(Untuk siapa yang benar-benar tidak tahu, sila klik SINI)


16 comments:

  1. uncle buat apa kat sanun...?

    my hometown =)

    ReplyDelete
  2. uncle cubalah jadi SEEKERS barulah tahu tempat tu berhantu ke tidak..

    ReplyDelete
  3. xtau, hr tu pergi xterserempak pun (nasib baik)...

    ReplyDelete
  4. kelly castle perak! skali je pegi...

    ReplyDelete
  5. orang ke hantu yg kata.. hehehe

    ReplyDelete
  6. tak pernah sampai pun kat situ uncle.. ;)

    ReplyDelete
  7. uncle kat mane ni....
    *saje cari nahas*

    ReplyDelete
  8. ikan keli ke...

    :P

    larikkkkkkkkk

    ReplyDelete
  9. ADA KOLAM IKAN KELI TAK KAT SITU?

    ReplyDelete
  10. hahahah.. uncle... uncle kat oversea ek? =P

    ReplyDelete
  11. uncle ade ape belakang uncle tu..huiii.. seram dah ni..^^

    ReplyDelete