Followers

Tuesday, June 11, 2013

June 11, 2013


CIKGU: "Bila dewasa kamu nak jadi apa?"
MURID: "Doktor!"

"Sekurang-kurangnya, cita-citanya tercapai... kan?


18 comments:

  1. jangan jadi doktor yang tu (mat pit) sudah...

    ReplyDelete
  2. betul tuh. kalau kat pesbuk lagi macam2 dokter adaaa...

    ReplyDelete
  3. asalkan bkn doktor cucuk sendiri sudahhh..

    ReplyDelete
  4. KAT MELAKA PUN ADA DOKTOR CERMIN NI.. :)

    ReplyDelete
  5. kalau jumpa dr yg ni tak takut sangat :p

    ReplyDelete
  6. doktor cermin pun jadi ler......

    ReplyDelete
  7. doktor pun macam-macam sekarang ni. doktor blog ada?

    ReplyDelete
  8. haaaaaaaaa..... tahu, tahu, Dr. Blog macam daddy ziyyad tu. hehe :P

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah tercapai cita2..uncle dah ke?^^

    ReplyDelete
  10. dulu masa kecik pon selalu ckp nk jadi doktor.. bila dah besar baru taw betapa peritnya nak jadi doktor

    ReplyDelete
  11. Dr. pakar dalam bidangnya ---> cermin.. ;)

    ReplyDelete