Followers

Wednesday, May 15, 2013

May 15, 2013


"Kalau semalam tidur sakit tengkuk, pagi esoknya jemurlah bantal itu..."
"...oh okey, tapi.... ada sangkut-paut kah?"

Hey, hey! Bantal Spongebob tu bukan uncle punyaokey!




(Uncle terus batalkan niat uncle nak cukur misai dan janggut bila baca entri ALEASARA ini. Timbul perasaan perasan yang amat sangat! Baahaha...! 'Gimifai')


15 comments:

  1. hahaha..macam tau tau ja nak mengata uncle dengan bantal spongebob tu.

    ReplyDelete
  2. hahahaha tqvm uncle dah baca ngeee....give you ten terus...

    owh ok2 yelah kitorang percaya spongebob tu bukan uncle punya ok..ok..lalalala...


    ReplyDelete
  3. Ingatkan bantal busyukk uncle tadi!

    ReplyDelete
  4. uncle dah bagitau kat auntie belum, mintak angkat balik bantal yang uncle dah jemur tu.. kang habis basah.. ;)

    ReplyDelete
  5. Err ada peta dibantal tersebut.

    ReplyDelete
  6. debuhama di bantal boleh menyebabkan ketegangan otot leher...~bahaha

    ReplyDelete
  7. ORANG TUA KATA, BELASAH BANTAL TU.. :)

    ReplyDelete
  8. macam tak der kaitan jer...
    tiba-tiba pula nak jemur bantal ....hahahaahaaa

    ReplyDelete
  9. salam uncle.. baik uncle ngaku.. tu bantal uncle kan yang warna kuning tu..^^

    ReplyDelete
  10. org tua2 kata kalau tido salah bantal kena pukul bantal tu kat tengkuk..hehhee..

    ReplyDelete
  11. uikkk.. kantoi... bantal kuning yang kat belakang tu... hehehe

    ReplyDelete