Followers

Wednesday, May 1, 2013

May 1, 2013


Uncle minta aunty gorengkan kuey teow kerang
Aunty minta uncle kopekkan kerang...

(Hari Pekerja pun kena kerja... ~ Huh!)


15 comments:

  1. ye lah... uncle pun nak makan kenalah kerja... kalu mulut tak kerja macam mana perut nak kenyang... hohohoho

    ReplyDelete
  2. Kena kerahan tenaga kopek kerang. Berapa banyak yang masuk mulut? :-)

    ReplyDelete
  3. BEKERJASAMA AMALAN MULIA UNCLE.HEHE

    salam ziarah.lama daa anak ayah tak jenguk sini =')

    ReplyDelete
  4. Kalau kat rumah kena kerja jugak uncle.. hehehe

    ReplyDelete
  5. salam uncle.. kena ikhlaskan diri..tolong sikit aunty tu..^^

    ReplyDelete
  6. takpe.. kerja untuk perut sendiri

    ReplyDelete
  7. hari pekerja cuma rehat dari bekerja kat luar... tapi kat rumah tu tolong aunty masak bukan kerja...hehe... okla tu uncle..boleh mengeratkan lagi hubungan suami isteri..hehe... :)

    ReplyDelete
  8. ...dan isinya telah masuk dalam perut..harap maklum..hahahha

    ReplyDelete
  9. sama2 keje ok lah tu.. nama pon hari pekerja.

    ReplyDelete
  10. Lu kopek gua goreng...okey ler tuu... Yg penting kerjasama...

    ReplyDelete
  11. hahaha... memang la uncle...:)

    ReplyDelete
  12. mau kematu jari kalau kopek sorang2 kerang banyak tu.. hahahha

    ReplyDelete
  13. report kat auntie, uncle merungut.. hahaha..

    ReplyDelete