Followers

Thursday, March 7, 2013

March 7, 2013


Lusuh, warna pudar, kolar kembang, berlubang-lubang adalah baju yang paling selesa untuk dibawa tidur...! Kan?

(Seluar dalam berlubang pun ada... tapi takkan uncle nak tunjukkan di sini... huh!)


21 comments:

  1. bukan setakat dipakai tidur, buat basahan seharian pun selesa juga... :)

    ReplyDelete
  2. tak lama lagi auntie amik jadikan lap menda kotor ler tu.. ;)

    ReplyDelete
  3. kah kah kah...baju tido pun hitam!

    ReplyDelete
  4. uncle,

    sama laa hanger kite... :)

    ReplyDelete
  5. saya pula selalu terlubangkan baju bila nak cabut tag kat belakang.

    ReplyDelete
  6. uncle tidur pakai seluar dalam ke? hik3...

    ReplyDelete
  7. salam uncle!!!

    kalau saya ada baju berlubang..
    nescaya kak liza buang terus..
    mata kak liza itu sangatlah allergic kepada baju2 yang jatuh atas kategori ini..
    memang kepantangan beliau..(fuhhh)

    p/s: tapi saya sayang kak liza sangat2..^^

    ReplyDelete
  8. biasanya kaum lelaki ler baju macam nie....hehehe

    ReplyDelete
  9. hahahaha..
    ape salahnye kalo nak tunjuk jugak..
    hahahaha!

    ReplyDelete
  10. oh.!?

    (merujuk kepada statment kedua)

    ReplyDelete
  11. hahahaaaa... kalau saya buang dah baju camtu!

    ReplyDelete
  12. nak nengok yg sluar tu unkle! nk! nk! hahahaa

    ReplyDelete
  13. ingatkan saya sorang ajer yg suka. hari tu hubby tegur, dia kata buruk benor siap nak pi beli baru tapi yang rabak itu jugak yang paling ku suka :p

    ReplyDelete
  14. kenapa semua berlubang?? haaa... uncle gigit eh baju tu..? dah jad mcm baby... hihi^_^

    ReplyDelete