Followers

Saturday, March 30, 2013

March 30, 2013


Aktiviti hari ini memerap di rumah... Pagi malas keluar. Petang hujan pula...
 Hasilnya? Uncle tak tau nak tulis apa hari ini... haha..!

(Uncle juga pernah kehabisan modal DI SINI)


10 comments:

  1. memang selalu pun entry macam ni juga hanya sepatah kata... kan senang!!

    ReplyDelete
  2. keh keh keh. kenapa tak amik gambar dgn air hujan uncle? hahaha

    ReplyDelete
  3. SAYA BALIK KE RUMAH MERTUA JE.. SAMPAI SANA SAYA TIDUR.. :)

    ReplyDelete
  4. Habis modal menulis tak pe.Jgn habis modal dalam kocek.

    ReplyDelete
  5. Esok Uncle bawa la family pergi Hot Air Balloon Festival di Putrajaya.. Seronok! Pilot akan terbangkan belon panas tu jam 7-9 pagi. Slot lagi satu 6-7 petang.

    ReplyDelete
  6. sama la kita
    terperuk ddk rumah jea
    memerap dgn anak2

    ReplyDelete
  7. tabik springgg kat uncle..tetap ada daily entry :)

    ReplyDelete
  8. janji ada entry untuk tatapan feminat-feminat uncle.. ;)

    ReplyDelete