Followers

Sunday, March 10, 2013

March 10, 2013


Lepas memasak, membasuh... lepas membasuh, mengemas... lepas mengemas, menggosok... hebat sungguh tugas isteri ni...

Uncle bukan taknak membantu, tapi uncle dah terangkan pada aunty yang uncle sibuk bekerja mengadap komputer.... (sebenarnya uncle sibuk update blog.... baahaha!)


15 comments:

  1. Takpe, uncle tu pun dah banyak membantu.. Ragam suami isteri yang sememang nya comel :)

    ReplyDelete
  2. amboi uncle... cepat tlg masak nasi! hehe

    ReplyDelete
  3. aunty baca tak blog ni uncle? hohoh

    ReplyDelete
  4. untie tak pakai ipad ker.. kot2 sambil iron baju sambil baca blog uncle...hehehe

    ##Pemikiran Berahi Anonymous - BANkami

    ReplyDelete
  5. salam uncle..

    aunty ada blog x?
    nak ngadu ni..^^

    ReplyDelete
  6. oh ok...kira ok la tu sterika tak naik kepala...oopsss

    ReplyDelete
  7. oh ok...kira ok la tu sterika tak naik kepala...oopsss

    ReplyDelete
  8. haha...tape, isteri paham...=D

    ReplyDelete
  9. aicehh3 uncle, kiranya alasan tu boleh diterima la eyh, hehhehhe..terbaekk la uncle neh.. :D hee

    ReplyDelete
  10. memang pun uncle.. tak menang tangan dibuatnya!

    ReplyDelete
  11. tapi bila sesekali en. suami tolong.. heaven rasanya uncle.. ;)

    ReplyDelete
  12. dah tugas org pompuankannkannn...

    ReplyDelete
  13. ahahhahahaa tolong la jugak tu..supaya aunty tak susah2 nak berblog...habis saya tak de siapa nak tolong...termasuk update blog aagagagaggaa

    ReplyDelete
  14. x per la..sabar jer la auntie...

    ReplyDelete