Followers

Saturday, February 2, 2013

February 2, 2013


Berpeluang bersarapan semeja dengan Dato' Sri Ong Tee Keat pagi tadi... Niat dihati uncle nak tanya bila tarikh PRU nanti... Tapi malangnya uncle hanya berani tanya khabar, je... Baahaha!



Blogger ERYIQAZZ nak ajak uncle nyanyi lagu Awie... jangan cari pasal bro... uncle tarik kamu atas pentas sama-sama, karang! Jom kita rock the house!

17 comments:

  1. tnya bila duit br1m keluar baahaha..

    ReplyDelete
  2. kalau tanya nanti nak ke dia jawab ekk...?

    ReplyDelete
  3. hehehehe... awat xtanya.. tanya la boleh naik bendera ne

    ReplyDelete
  4. wahhhhh..dato' gedek bile lg? hik hik

    ReplyDelete
  5. tny jgn x tny..x sbr nk memangkah ni..ahaha

    ReplyDelete
  6. Dah alang2 sarap sama.. tanya ja la...
    Kalau tanya mesti dia tergagap2 jawab sebab takut tengok muka serius sipenanya.. "

    ReplyDelete
  7. makan ngan orang besar nampak..mesti uncle malu2 kucing wakaka

    ReplyDelete
  8. Nampak tadi dato'dah bisikkan tarikh... saja x mo kongsi ni?

    ReplyDelete
  9. Sempat lagi tgkp gmbr berlatarkan Dato'..hihi

    ReplyDelete
  10. Undikan rahsia dan tarikh PRU13 pun rahsia juga. :-)

    ReplyDelete
  11. keh keh keh...betul kata mas saari..minta angpow...hahaha

    ReplyDelete
  12. uncle post tak gambar ni kat Dato'..? hehehe..

    ReplyDelete