Followers

Wednesday, January 9, 2013

January 9, 2013


Okey, yang ini uncle betul-betul nak tahu... 

Teknik apa yang mereka gunakan untuk menggantung iklan yang paling atas, tu...? 

Tinggi tahu!


24 comments:

  1. Guna khidmat hantu galah kot...

    ReplyDelete
  2. TEKNIK LOMPATAN KANGGAROO... :)

    ReplyDelete
  3. oh... yang itu spiderman tolong gantungkan ... kan semalam dah bersawang... hohohoho

    ReplyDelete
  4. boleh nampakkah tulisan iklan yang paling atas tu? untuk burung baca barangkali.

    ReplyDelete
  5. kren, maybe...bahahahah...Ni boleh masuk Guinness Book tau...hahaha

    ReplyDelete
  6. eLLy rasa dorang mengamalkan teknik "jet jet semut, sapa sakit naik atas" :p

    ReplyDelete
  7. If u must know, they let go a tiger n the poor fella wasforced to jump.kehkehkeh

    ReplyDelete
  8. yang tinggi sekali tu ada ke orang nak baca??saya hidup dah 33 tahun tak pernah tengok orang pergi kat tiang letrik dan baca apa yang ada tertampal kat situ..

    ReplyDelete
  9. Saya pon tertanya2 macam uncle juga..agaknya diorang upah spiderman..miahaha

    ReplyDelete
  10. hahahaha...guna tangga ke guna kren nak sampai kat atas sekali tu..

    ReplyDelete
  11. biasa kalau lori, dia brentikan lori betul2 kat tiang tuh, panjat dari lori dan pasang

    ReplyDelete
  12. bersusun.. memang kreatif.. tapi ada ke orang nak mendongak tengok iklan kat atas tu.. ;)

    ReplyDelete
  13. teknik kukus grill panggang....pakai S.keleter ni uncle

    ReplyDelete
  14. mintak tolong spiderman kot...hahahaa

    ReplyDelete