Followers

Monday, January 7, 2013

January 7, 2012


Tiada ku sangka... pada usia sebegini masih boleh berputik lagi perasaan rindu...

...RINDU PADA LORI SYABAS!

(Tekanan tahu! Tengok, muka uncle pun dah tak mampu nak senyum lagi!)


34 comments:

  1. ala... macamlah sebelum ni uncle pernah senyum... hahahah

    ReplyDelete
  2. nie muka betul2 tekanan nie
    hehe

    ReplyDelete
  3. La, bang...kena tempias gak ke? Aduhai!!

    ReplyDelete
  4. hahahaa..macam lah kalau 'air ada', uncle nak senyum masa ambik gambar..wakakakaka

    ReplyDelete
  5. Nak buat macamana, kita hanyalah marhaen semata...

    ReplyDelete
  6. gangguan bekalan air lagi....kesian la...

    ReplyDelete
  7. Air! Air! bekalan sudah sampai.

    ReplyDelete
  8. sangat tidak suka bilamana air takde.. :(

    psstt: bukan uncle memang tak penah senyum ke.. kihkihkih..

    ReplyDelete
  9. SYABAS inspector Sahab... eh!

    ReplyDelete
  10. ala lala...
    dia datang ada hon ke tak de..


    Nak ucap syabas pun tak boleh sebab ini kerja bukan org yang hebat ni,,air pun jadi masalah

    ReplyDelete
  11. ye..ye..saya tahu tekanan...
    orang asyik tanya...macammana mandi..? bila lori syabas nak datang..?

    ReplyDelete
  12. oo..pokcik pun terkesan ke dgn maslaah air..

    rilek pokcik rilek.. =)
    masa ni la nak bina muscle..
    angkat beldi air =)

    ReplyDelete
  13. masih tak pulih2 ke keadaan AIR kat sana?

    ReplyDelete
  14. Benci tengok background Pakcik GEDEK kali ini!

    ReplyDelete
  15. Hehehe. Jgn ketat sgt muke tuuu uncle.

    ReplyDelete
  16. moga masalah air cepat selesai..

    sabar ye uncle..

    ReplyDelete
  17. my sympathies. hope u get your water supply back soon

    ReplyDelete
  18. erk ? ada ke gambo uncle tgh senyum?

    ReplyDelete
  19. rindu pada SYABAS ada maksud nie...

    ReplyDelete
  20. Biar x de letrik, jgn x de air. :)

    ReplyDelete