Followers

Thursday, January 31, 2013

January 31, 2013


Betul kata 'orang'... "Anjing pun ada masalah..."




NOTA: Ramai pembaca blog BB@40 yang merungut kerana semua muka uncle diambil dari sudut yang sama setiap hari... Hmmm... kalau nak tengok mua uncle dari sudut yang lain, jom tengok blog CIKGU NAMAN...! (Terima kaaasih ciiikguuuu...!)


21 comments:

  1. anjing lari sebab stress ngan tuan dia kot.. ahaks~

    ReplyDelete
  2. anjing ke tuan anjing yang bermasalah... ohhh dunia!!

    ReplyDelete
  3. MAK BAPAK ANJING TU TAK JAGA AGAKNYA. PASAL TU HILANG.

    ReplyDelete
  4. bila saya halakan kamera bukan main uncle posing ye..hehe

    ReplyDelete
  5. anjing pun ada masalah ? errr, memang takleh lari dari masalah.. hihi

    ReplyDelete
  6. bahahaha...

    nametag cantik woo uncle...

    ReplyDelete
  7. selepas sekian lama..akhirnya terdapat gmbr uncle yg berbeza.

    BANkami

    ReplyDelete
  8. masalah takkan pupus....sentiasa ada

    ReplyDelete
  9. saya nak request,
    gambar uncle yang diambil
    dari sudut antara dua satah.


    ahah!

    ReplyDelete
  10. garang nampak uncle hari nih ^^

    ReplyDelete
  11. listen, listen, listen, i'm a newbie :) salam!

    ReplyDelete
  12. walaupun anjing ada masalah..tapi tetap setia pada tuannya.

    ReplyDelete
  13. sama pun takpe.. janji rock! hee3

    ReplyDelete
  14. anjing pun dah bosan dengan tuannya...

    ReplyDelete
  15. ni mesti tuan dia cuai dia lupa dia letak mana anjing dia.. ;)

    ReplyDelete