Followers

Thursday, January 17, 2013

January 17, 2013


RM100 X 3 anak = RM300... Alhamdulillah...

(...malam ni makan arab kambing, esok makan sate, lusa makan steam boat, tulat makan....)

22 comments:

  1. Alhamdulillah dah dapat..anak sendiri belum lagi..amboi sakan nak makan-makan yer

    ReplyDelete
  2. terimakasih lah sebab bg duit tu bolehlah beli buku kasut beg siap tuisyen lagi...huhuhu

    macm dapat tiap2 bulan pulak..

    Tapi pakcik memang kayo harini..

    ReplyDelete
  3. hahaha..kena tukar title 'bantuan persekolahan' kepada 'habuan dari anak bersekolah' la lepas ni..

    ReplyDelete
  4. Tak nak belanja kengkawan sama, ke?

    ReplyDelete
  5. marah JIB nantikn..hahaha..dia suh beli baju sekolah...hahaha...

    BANkami

    ReplyDelete
  6. Nak join? Saya pun dapat 3 sampul!

    ReplyDelete
  7. Sm la ngan skolah anak,rini gak dptnye...

    ReplyDelete
  8. makan hati... kes duit habis..hehehe

    ReplyDelete
  9. hahahhaha.... hebat2... klu ade anak satu team bola lg bgs...

    12 org x rm100 = 1200 sudah...

    untong kan...

    ReplyDelete
  10. rm300 sekarang ni cepat je habis...
    tak rasa banyak pon~

    ReplyDelete
  11. makan arab kambing? pak arab ke ape? kahkahkahkahkah NASI arab ! tulat makan maggi ramai-ramai

    ReplyDelete
  12. pakchik uncle jgn salah guna kuasa....sampai bikin timetable menu makanan ni...

    ReplyDelete
  13. kalau nak minta aunty mengandung lagi, masih sempat ni... mana tau kot2 lagi 7 tahun seorang anak dapat RM500

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah rezeki anak-anak.. ;)
    bapak budak tumpang sekali.. ;)

    psstt: sama arr dengan ai, uncle.. ;)

    ReplyDelete