Followers

Tuesday, January 15, 2013

January 15, 2013


Macam mana nak naik budget taxi? Bajet pun tiada...! Huh!

(LOKASI: KL Sentral)


15 comments:

  1. kalau beli tiket awal, dapat tak kos 30 sen dari KL Sentral ke Midvalley ?

    ReplyDelete
  2. KATA SAMA DIA, TEKSI PERCUMA TAKDE KE.. ? :)

    ReplyDelete
  3. mohon najib buat tambang teksi 1malaysia...hahhahaha...

    >BANkami

    ReplyDelete
  4. hahaha....dah tau tak der bajet yg pi Q kat situ naper???...

    ReplyDelete
  5. bila ni? tau ada kat KL Sentral leh jumpa jap...hahahahaha

    ReplyDelete
  6. awal tahun dah habis bajet? bagus tu...kita orang sampai hujung tahun pun tak habis2 hehe

    ReplyDelete
  7. teksi bukan budget lagi lah mahal,,, camna ni?

    ReplyDelete
  8. unik!!

    ekspresi wajah yg serupa pada setiap post dan entry..

    Kagum saya.

    ReplyDelete
  9. takut naik teksi kat kl.. baik naik bas/lrt..

    ReplyDelete
  10. Bajet takda takpa, asal teksinya ada. Hahahaha

    ReplyDelete
  11. ececeh..boleh je uncle..uncle menyamar jadi pemandu teksi pas 2 bawak jelah...hihihi

    ReplyDelete
  12. tak boleh dapat separuh harga ke uncle..? bukan ke uncle dah masuk zon 'warga emas'.. hehehe.. gurau je.. ;)

    ReplyDelete
  13. lama dah tak naik teksi.. ada ke teksi bajet..hu3

    ReplyDelete