Followers

Thursday, January 10, 2013

January 10, 2013


Berani, degil atau tidak faham? Walaupun papan tanda itu jelas menunjukkan kawasan itu bahaya, orang masih berani meletakkan kenderaan dan berada di situkan?

(Yalah, yalah... uncle tahu..! Termasuk uncle!)


21 comments:

  1. HUMAN ALWAYS BREAKING THE RULES.. :)

    ReplyDelete
  2. Itu orang duit banyak dalam bank!(termasuk uncle!)

    ReplyDelete
  3. sah sah tak bley claim insuran nanti kan..

    ReplyDelete
  4. uncle,,nak pi cari air pun, jgn sampai bahayakan diri ok.
    sabaq ok

    ReplyDelete
  5. agaknya org yg park kat ctu buta huruf...

    ReplyDelete
  6. senang jer..apa2 jadi tanggung sendiri...

    ReplyDelete
  7. toksah la nyusahkan diri lalu lalang area tu..

    ReplyDelete
  8. uncle awat parking situ,nanti esok kereta uncle keluar front page 'metro' hah,cam ner?

    # skrg sjk musim hujan,mmg risau parking kereta,malang x berbau.mana tau bukan setakat bukit runtuh,pokok tumbang pun boleh jadi sbb angin mmg kuat.

    ReplyDelete
  9. nak buat camana..dh xde choice kan..park jelah kt situ walau bahaya..

    ReplyDelete
  10. saja nak tukar keta baru kot..sama la macam uncle wakaka

    ReplyDelete
  11. lahai... ingat kan uncle x buat.. punya lah garang... =___=

    ReplyDelete
  12. aip degil! piap kang... hehe

    ReplyDelete
  13. yang terlarang itu godaan

    ReplyDelete
  14. ini kite panggil " living life dangerously " ;)

    ReplyDelete
  15. dah jadi cenggitu.. tutup terus jelah tu.. tapi biasalah.. yang dilarang tu lagi dorang suka ---> termasuk uncle..? hehehe..

    ReplyDelete