Followers

Wednesday, December 5, 2012

December 5, 2012


Diam-diam Rabu... / Wordless Wednesday...

(Siapa nak tolong habiskan zip, ni..?)




31 comments:


  1. sekali pandang nampak macam safety pin, dua kali pandang ooohhhh...zip!

    shhh..diam2!

    ReplyDelete
  2. hahaha..nak tlg zipkan boleh?

    ReplyDelete
  3. sket lagi tak terzip tu. boleh ckp lagi :p

    ReplyDelete
  4. Uncle pinjam zip. Nak zip mulut org kat sini sat.

    ReplyDelete
  5. perangai uncle ni boleh buat ayu guling2...

    ReplyDelete
  6. isshhh.. issshhh... ngeri betol..

    ReplyDelete
  7. mak oi.... ganas nye.... habis tu hari ni tak makan ler... kesian!!!

    ReplyDelete
  8. hahaha, you always make me laugh like crazy! :D

    ReplyDelete
  9. Eeee..tak boleh..saya ada air sembahyang!

    ReplyDelete
  10. tak boleh zip tu..ada berlian kot..:p

    ReplyDelete
  11. Zip suar mana yang Pakcik rembat nih?

    ReplyDelete
  12. Beg siapa Uncle nak telan tu...?? :)

    ReplyDelete
  13. zip cap apa ni?
    ykk kerrrrrrrr


    okay. entri ini sangat stailo!

    ReplyDelete
  14. diamnya uncle hari ni... janggal rasanya

    ReplyDelete
  15. dah habis guna nanti, pass kat saya pulak !

    ReplyDelete
  16. sesuai zip ini untuk mereka yang suka amik tau + jaga hal orang lain.. macam dah takde kerja.. ;)

    psstt: bukan merujuk pada uncle.. kihkihkih..

    ReplyDelete
  17. hahaha!!!








    rasa nak lempang je uncle ni. NAKAL!

    ReplyDelete
  18. Kalau zip mulut kena kunci sekali. :-)

    ReplyDelete
  19. hahaha..selalu jugak singgah kat sini, baca (or tengok) entry secara pukal..tapi xpernah drop komen..

    tapi utk entry and gambar kali ni, ohsem la bro..eh, uncle..kehkeh

    ReplyDelete