Followers

Tuesday, December 4, 2012

December 4, 2012


Eh! Monyet!

(Kalau ada yang buat-buat tanya "Yang mana?" Uncle kerjakan kamu tanpa rasa belas!)





29 comments:

  1. hahahaa. baru je nak tanya, tapi dah warning awal2. kang kena belasah kang.

    ReplyDelete
  2. Nasib baik monyet tu sengih kalau dak nak gak Aina tanya...larikkk...

    ReplyDelete
  3. comel je kartun tuuu... hihik

    ReplyDelete
  4. 1st time tgk monyet berjanggut..


    larrriiiiiiiikkkkkk!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. I laughed so hard going through your blog. U r one funny guy !

    ReplyDelete
  6. Yeay! Yeay! Monyet! Adakah ini ok?

    ReplyDelete
  7. tak nampak pun? mana? mana? hahahaaaaa

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum Uncle

    lama tak datang sini ....
    mintak maaf nyer


    merah nyer bibir monyet tu

    ReplyDelete
  9. SAYA MASIH KENAL YANG MANA UNCLE, YANG MANA MONYET. :)

    ReplyDelete
  10. ooo... yang itu ker... tau dah!

    ReplyDelete
  11. Mujur misai itu menjadi beza, rambut sedikit berbelang itu menjadi kelainan ketara! hahahaha

    ReplyDelete
  12. comel jugak tuan monyet tu :p kekekeke.

    ReplyDelete
  13. alololo.. comelnyaaaaaa monyet2 itu..
    lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~

    ReplyDelete
  14. cam lebey kurang aje!
    cumanya yang belakanng tu pakai lipstik, yang depan tu mungkin pakai tar!
    wakakkakakaka

    ReplyDelete
  15. hahaha.. tapi sekurang-kurangnya monyet itu nak jugak senyum berbanding uncle.. ;)

    ReplyDelete
  16. Jahanam monyet habis buat durian di luruhnya.

    ReplyDelete
  17. demm.. semalam tgh solat teringat entry ni nak tergelak dibuatnye.. please la uncle, jgn wat g.. bahaha

    ReplyDelete
  18. salam uncle, meh masuk blog saye plak meh

    http://apeceritayeob.blogspot.com/

    tq

    ReplyDelete