Followers

Monday, December 24, 2012

December 24, 2012


Perasan tak? Kalau muka Indon, Bangla atau Nepal mesti dapat kerja berat.
Tapi kalau muka cerah macam 'Mat Saleh' mesti dapat kerja ringan... hayun bendera dari pagi hingga malam.

Uncle benci diskriminasi...!

15 comments:

  1. eee!!! benci gak kontroversi dan provokasi... tak suka tak suka

    ReplyDelete
  2. berlambak dorang kat Malaysia ni uncle.. :(

    ReplyDelete
  3. ahahahahaha..

    uncle masuk kulit kategori mana??

    muahahahahahaha!

    ReplyDelete
  4. betol uncle law kilang plak..
    ot smua bg dekat diorg.. yg org tempatan mik basic je.. walhal basic diorg lagi mhal dr local worker..

    ReplyDelete
  5. Pakcik... jaga jaga. Suar dia tu nak terlondeh...!

    ReplyDelete
  6. sy pernah tengok..mesti lenguh tangan dia tu sebab hanyun tak henti2..

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum Uncle

    saya pun benci juga

    ReplyDelete
  8. ahahah..ahbis bateri tk gerak dah tu uncle

    ReplyDelete
  9. hayun dari pagi sampai malam..lama tu...kerja keras jugak...bagus tu... no diskriminasi

    ReplyDelete
  10. hahaha. penat jugak tu uncle. 24jam tak berenti

    ReplyDelete
  11. hahahahaha! sebab yg muka putih tu duk tengah panas 8 tahun smbl lambai bendera pun kulit dia tak hitam2..

    ReplyDelete