Followers

Sunday, December 23, 2012

December 23, 2012


Pesanan untuk anak-anak dan adik-adik... kurangkan ambil makanan ringan kerana ia mengandungi MSG (Monosodium Glutamate) yang boleh memudaratkan kesihatan kita bila diambil secara berlebihan... 


(Orang tua tidak apa... uncle memang gila dengan benda alah, ni... Baahaha)


17 comments:

  1. me too!!corntoz n muruku baby..kikiki

    ReplyDelete
  2. pakcik ni terlalu mainstreamlah ! hehe, sila follow me back boleh ? :)

    ReplyDelete
  3. Makan keklah.Kan berat tu.tak caya cuba timbang.

    ReplyDelete
  4. jajan jaman moden tak sama ngan jajan jaman dulu2... kan?
    aye suka jajan tradisional seperti kerepek pisang dan kerepek ubi...

    ReplyDelete
  5. LAIN KALI NASIHANT BUAT DIRI SENDIRI.. MUAHAHA.. :)

    ReplyDelete
  6. ceit..uncle nasihat tapi tak praktik...hahahahaha :-)

    ReplyDelete
  7. kerepek kenteng...best tu..msg tak msg..dah depan mata bedal je..

    ReplyDelete
  8. ...where's the twisties n chickadee ?

    ReplyDelete
  9. uncle..saya dah cukup tua untuk uncle belikan saya semua tu..nnt sy bg alamat umah ea ;)

    ReplyDelete
  10. tak semua yang saya makan.. hanya makan yang biasa makan, begitu jugak anak2.. ;)

    ReplyDelete
  11. ewah3.. hamboi.. uncle! betulkan diri uncle dulu baru org lain! (huh! cam ustazah jdnye!)

    ReplyDelete