Followers

Wednesday, December 19, 2012

December 19, 2012


Ini Hariz, anak saudara uncle...

 'Lukisan abstrak' di belakang itu adalah hasil karya beliau...

Gelaklah puas-puas, Hariz... Dia mungkin tak mampu gelak lagi bila ayahnya tengok, nanti...  Baahaha!



25 comments:

  1. Baik Harriz cepat lap sebelum kena marah papa.

    ReplyDelete
  2. Hariz penyokong Red Warrior eh? hihihi

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Uncle


    Hariz tu nak tiru macam unclenya..

    ReplyDelete
  4. masa tu uncle gelakkan dia pulak.. hahaha

    ReplyDelete
  5. eh eh~ mungkin Hariz mewarisi bakal bapa saudaranye~

    ahaks~

    ReplyDelete
  6. hahhahahaha umah den pun ada gak karya cam nih

    ReplyDelete
  7. memang nak gelak tengok karya 'hebat' tu...saya dah mengalaminya...

    ReplyDelete
  8. BEBUDAK.. MEMANG CAMTULAH.. RUMAH SAYA PUN HABIS KENA LUKIS.. NAK TAK NAK, KENALAH CAT SEMULA..

    ReplyDelete
  9. Senyumlah. Kerana kebahagiaan itu hanyalah sementara.

    ReplyDelete
  10. Hariz berbakat besar sama macam pak menakan...
    meh join the club kat rumah nih... dinding rumah dah penuh dengan lukisan dan tulisan mural 3 member nih... hehehe

    ReplyDelete
  11. lepas tu kita ramai2 gelak kan hariz..hahahah

    ReplyDelete
  12. tu mcm question mark ke cacing ? hehe

    ReplyDelete
  13. Hariz > hensem drpd Uncle..

    *Uncle is kidal?? :-)

    ReplyDelete
  14. Hariz gelak kat uncle yg maintain serious....

    ReplyDelete
  15. mola mola gelak ,, pastu riak yang cuak sbb org sebelah "senyum" sahaja

    ReplyDelete
  16. memula gelaklah.. ;)
    pastu.. hikhikhik..

    ReplyDelete