Followers

Thursday, November 1, 2012

November 1, 2012


"Peng-peng... peng!!!" Itu baru tembak pakai pistol jari, terus bergelimpangan... Belum 'fire' guna laser Ultraman, lagi...!






(Kita yang rata-rata bekerja dalam hawa dingin selalu rasa kerja kita susah, kan? Tukang mesin rumput lagi lelah, tahu...!)

30 comments:

  1. Tapit ukang mesin rumput ley tido tepi pokok nun!

    ReplyDelete
  2. kerja mesin rumput memang lelah tapi sihat dan cergas !

    ReplyDelete
  3. betul ke tido. entah2 pengsan kot. cuba check...

    ReplyDelete
  4. ye la kan kesian tukang potong rumput

    ReplyDelete
  5. KEJAM BETUL TEMBAK PAKAI JARI..

    ReplyDelete
  6. Tuan Gedek, cer try senyum! cer try!:)

    ReplyDelete
  7. Eh? Kali ni muka adalah terlebih ketat:)

    ReplyDelete
  8. rasa nyaman dengan angin sepoi2 bertiup.. boleh terlen dibuatnya..

    psstt: kalau takde dorang habis membiakler lalang2..

    ReplyDelete
  9. Kalau guna pistol air lagi tak lut terus bangun. :-)

    ReplyDelete
  10. dah kena tembak. peng,
    (saya sedang ukur meja)

    ReplyDelete
  11. teringat abah yg memerah keringat di bendang untuk membesarkan anak2..dulu segala-galanya dilakukan secara manual!

    ReplyDelete
  12. Kalau dak habis tumbang semua pokok jugak!

    ReplyDelete
  13. uncle gi tembak dia dgn pistol air lah, baru dia segar cargassss ~bahahaha

    ReplyDelete
  14. tahu..sbb tu sy bersyukur bekerja di dlm opis yg berhawa dingin..brrrr...

    ReplyDelete
  15. alahaiii... kesiannyerrr..
    Aritu p Putrajaya, nmpak tukang sapu warga bangla kalau tak silap,
    menunaikan solat dihamparan rumput tepi jalan..
    sayu plak rasa hati nihh...

    ReplyDelete
  16. kebaabommm..pingsan sudahh...hehehe..:D

    ReplyDelete
  17. kemain lagi tembak-tembak. tau la 007 skyfall keluar dah ni..

    saya selalu ingat..kalau kerja saya susah, ada orang lain yang kerja dia 10x lebih susah...

    supaya kita sentiasa bersyukur...

    ReplyDelete
  18. tukang potong rumput??
    alamak!!! ada kepala tak..mungkin uncle tak perlu tembak..dah terpotong pun

    ReplyDelete

  19. bab laser ultraman saya sokong! haha.

    ReplyDelete
  20. Hehehehe.... Sian org yg kena tembak tu.. :)

    ReplyDelete
  21. abah saya tukang kebun sekolah merangkap tukang mesin rumput. memang kesian tengok abah.

    ReplyDelete
  22. Perspektif kesusahan itu mmg berbeza-beza. Yang penting kita mesti tahu bersyukur dan tidak merungut yang bukan2, betul tak?

    ReplyDelete
  23. saya suka tengok depa tu uncle kalau lalu tepi jalan, bergaya stylo oo siap sunglasses...dan bila depa buka spek, buka balut kepala..wahhh wajah lumayan sebenarnya..hahaha gedik (bukan gedek tau)sket!

    ReplyDelete
  24. Y R U SO FUNNY ???? AHAHAHA !!! I'm gonna die already !

    ReplyDelete