Followers

Wednesday, October 31, 2012

October 31, 2012

Guest #49


Tetamu BB@40 hari ini adalah blogger DEE...! 

(Siapalah yang bakal jadi tetamu nombor 50, agaknya...?)


27 comments:

  1. wah!!kalo saya kat belakang uncle kene rendahkan skit bdn!

    ReplyDelete
  2. uncle nampak muda bila ada aweks dibelakang :p

    ReplyDelete
  3. macam mana nak jadi tetamu uncle..hehehe

    ReplyDelete
  4. saya --> sambil angkat jari dari keyboard..

    ReplyDelete
  5. Uish....ni mst dah takde modal ni bang...

    ReplyDelete
  6. ramai jugak tetamu uncle ni..

    ReplyDelete
  7. mungkin kah saya??

    haha!

    mungkin tidak~ muahahaha

    ReplyDelete
  8. Wah...tahniah kak dee ☺☺

    ReplyDelete
  9. Saya kompom takda peluang. Sebab saya lebih hensem dari Pakcik! Ahaks!

    ReplyDelete
  10. WAH.. DENGAN POMPUAN, MUKA ALA SEDIKIT SENYUM.. :))

    ReplyDelete
  11. Hahaha...pix dah keluar...tak perasan. Sama pulak tu baju dlm blog kita:P

    ReplyDelete
  12. saya uncle!!!!cptlah set appointment..hehehehe

    ReplyDelete
  13. ehh saya baca pasal dee ni kat blog cherina pires rasanya..

    ReplyDelete