Followers

Monday, October 29, 2012

October 29, 2012


Beli barang keperluan rumah tadi... Hulur RM50.00... Jeling pada 'sejemput' barang yang dibeli... Rupanya nilai duit kita sekarang.... aaaahh! Malaslah nak cerita...!




Okey... SUE SENAH ANDERSON telah buktikan, blog self portrait tidak semestinya berwajah 'ketat'... Senyumannya manis dan konsisten! Tak percaya? Klik SINI

27 comments:

  1. boleh hulur RM50, tapi kena berkeping-keping la...

    ReplyDelete
  2. 50...

    kecik benor nilainya sekarang

    ReplyDelete
  3. 50 hengget cuma boleh dpt 5 burger bakar standard murah muahaha...
    sob!

    ReplyDelete
  4. makan mekdi sekeluarga pun dah almost RM50...huhuhuh..mmg kecik nilai RM kan uncle

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Uncle

    RM50....bakul pun tak penuh

    ReplyDelete
  6. nilai mata wang yang tidak bernilai.

    ReplyDelete
  7. Nilai RM50 tu terlalu kecil bagi kenderaan besar dan perjalanan jauh.. ;)

    ReplyDelete
  8. Betul nilai duit kita terlalu kecik sekarang nie..

    ReplyDelete
  9. Uncle jugak yg comel dgn muka senyum kulum tuh. Haha. Apa jd pon reaksi maintain ;-)

    ReplyDelete
  10. kirim salam kat aweks cashier tu ek..

    ReplyDelete
  11. ape la sgt dgn 50 tu..sabun basuh baju & tisu..habis!

    ReplyDelete
  12. 50? apa sajalah yg dpt dibeli..huhu..

    ReplyDelete
  13. MEMANG KECIL JE DUIT KITA SEKARANG.. ADUHAI..

    ReplyDelete
  14. Apa yang uncle dapat dengan Rm50 tu?

    ReplyDelete
  15. Tapi kerut muka tu kerut biasa.. bukan sebab duit kan..

    ReplyDelete
  16. ye la..mana2 la ni RM50 tu mcm tak cukup..2-3 barang jer boleh beli...

    ReplyDelete
  17. Salam,

    Sejemput barang. Tanda Tanda Transformasi Berpendapatan Tinggi...

    ReplyDelete
  18. cerita Seniman Bujang Lapuk ni cakap, dulu s/khabar hanya 15sen senaskhah. sekarang RM1.50!!

    ReplyDelete
  19. itu ler paseynyerrrr... arghh.. malehh la nk komen banyakk.. ;D

    ReplyDelete
  20. betul!!!!! dah macam duit rupi jek...opps

    ReplyDelete
  21. setuju dgn staement uncle tu..hurmmm..malas nak fikirlah... ;)

    ReplyDelete
  22. betul tuh....nilai wang kita makin kecik.....

    ReplyDelete