Followers

Friday, October 26, 2012

October 26, 2012


BB@40 mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil-Adha untuk sahabat  / pembaca sunyi / pembaca bunyi / pembenci (jika ada) semua..! Makan secara berhemah, ya!

(Belakang: Ayah dan mak sedang menikmati nasi dagang... Oh!)

24 comments:

  1. Nak ikan tongkol tu jer..bleh?

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidiladha buat uncle & keluarga...wah..sedapnya nasi dagang!

    ReplyDelete
  3. Bertuahnya dpt berada di samping mereka.

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya korban uncle :)

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya korban..
    uncle tak nak berkorbankan rambut uncle ke??kekeke

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya korban...bila mahu di'korban'kan rambut tu..hehe

    ReplyDelete
  7. salam aidiladha buat uncle gedek dan family jugak!

    ReplyDelete
  8. hari raya camni senyum2 la sikit uncle..

    ReplyDelete
  9. hok pembaca sunyi tuh, kawe.... :P

    ReplyDelete
  10. Saya buat nasi dagang juga le Bang Gedek walau pun kita org Johor.Salah tak?

    ReplyDelete
  11. kim salam kat abah and mak yer...sup gearbox ada?

    ReplyDelete
  12. Salam AidilAdha buat Uncle Gedek sekeluarga :D

    ReplyDelete
  13. SALAM AIDILADHA JUGA BUAT KAMU..

    ReplyDelete
  14. uncle baju melayu pun hitam o.o
    haha selamat hari raya uncle :P

    ReplyDelete
  15. Salam aidiladha...belum tahap pembenci lagi..

    ReplyDelete
  16. Saya rasa uncle yang belakang bersongkok hitam dan berbaju melayu putih tu lagi hebat dan tampan daripada yang depan ni...kehkehkeh!

    ReplyDelete
  17. Selamat Hari raya Aidiladha buat uncle dan family..

    psstt: teringin nak beraya di kampung uncle di Gemencheh.. ;)

    ReplyDelete
  18. ingat kan najib tu razak td kat blakang tuh..

    ReplyDelete