Followers

Monday, October 22, 2012

October 22, 2012


Tahukah anda? Perasaan takut kepada badut dipanggil COULROPHOBIA

(AMARAN!: Dilarang melihat gambar ini secara langsung lama-lama kerana ia boleh mengakibatkan pembaca terkena 'GEDEKPHOBIA' Lebih buruk lagi dalam jangka masa panjang ia akan berubah menjadi 'GEDEKMANIA' ~Baahaha...)

30 comments:

  1. Kalau badut berwajah serius mcm ni I pun takut uncle!

    ReplyDelete
  2. boleh bernafas ke pakai benda tu ?

    ReplyDelete
  3. Tidak suka sama clown kecuali dalam sarkas tenok jauh2 saja.

    ReplyDelete
  4. Agaknya badut tu kalerfull kot pasai tu kat depan ada bunyi cam kaler2 sikit phobia tu ekkk...kehkehekhhhh...

    ReplyDelete
  5. erk uncle potong rmbut ka hihihi
    gedekmaniac!! hahaha

    ReplyDelete
  6. kahkahkah..bukan gedekphobia dah, kang jadi gedekcholic lak..hahaha

    ReplyDelete
  7. suka tengok aksi badut tapi tak pernah dedahkan lagi anak2 melihat badut..

    ReplyDelete
  8. ok... tengok sekali imbah jer... :)

    ReplyDelete
  9. Ini Slipknot ke, abang Gedek ni? Heeeeeee!

    ReplyDelete
  10. idung merah tu dah mcm Oggy and the krokechers....hahahaha....

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum Uncle

    gula2 ke tu...

    ReplyDelete
  12. bahahahaha..pls explain how on earth from phobia to Gedek, it becomes mania?

    ReplyDelete
  13. kenapa aku tengok idung uncle macam idung kucing "oggy and the cockroaches" ar?

    hahaha!!!

    ReplyDelete
  14. alamak...apa tu??? kenapa letak jeruk merah tu kat hidung...
    (lama tak pekena jeruk merah tu..apa namanya ?)

    ReplyDelete
  15. nasib tak sampai tahap oopa gedek stlye...

    ReplyDelete
  16. err..sedang mengalami gedekphobia :p

    ReplyDelete
  17. lawak la gambar uncle ni.... hihihi

    ReplyDelete
  18. hahahahaha..uncle gedek the clown... ;)

    ReplyDelete
  19. Seminggu kena Gedekphobia.Sekarang dah baik dah.Sakit Ong Gedek-gedek pulak. :D

    ReplyDelete