Followers

Sunday, September 2, 2012

September 2, 2012


Gagah berdiri di hadapan mesin sambil menekan-nekan nombor laluan, walaupun sudah tahu jawapannya 'Harap maaf, baki anda tidak mencukupi', 

"Tak salahkan, mengharapkan keajaiban pada bulan Syawal...?"

(Okey, okey! Uncle boros untuk hari raya!)

26 comments:

  1. haha..baru ingat nak mintak derma ckit tadi uncle..

    ReplyDelete
  2. tak sangka pulak kita mempunyai minat yang sama..hehehe

    ReplyDelete
  3. hehehe ada2 je idea uncle ni!!=D

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Uncle

    pergi bank lain pulak yg ada banyak duit uncle dlmnya...

    ReplyDelete
  5. Kakcik pun dah rasa sakit nak tunggu gaji akan datang.... :)

    ReplyDelete
  6. saya perlu tongkat sakti lah uncle. :D

    ReplyDelete
  7. ai pulak gagah menekan keyboard tengok secara online sambil berharap adanya keajaiban.. tapi.. mana maunya.. ;)

    ReplyDelete
  8. Pening-pening untuk dapatkan talian hayat loan duit Raya anak. :-)

    ReplyDelete
  9. Sepatotnya ATM tu perlu ubah ayat di musim peayaan ini..iaitu.."Baki anda tidak mencukupi..Maaf Zahir & Batin"

    ReplyDelete
  10. suspek kes rompakan mesin ATM sudah dijumpai :)

    ReplyDelete
  11. MANALAH TAU TETIBA ADA ORANG BERI DERMA KAT SITU KE.. DUIT TERPIJAK LE TU..

    ReplyDelete
  12. boros untuk raya tak apa...jangan boroi kerana raya....hahaha

    ReplyDelete
  13. haha genius la uncle nih...genius2

    ReplyDelete
  14. my nuha addicted to uncle :p

    http://www.elissmie.com/2012/09/protege-cilik-uncle-gedek.html

    ReplyDelete
  15. sama la kite, kena korek kat tempat lain (kalo ade)

    ReplyDelete
  16. gara2 gaji keluar awal sebelom raya.. keh keh keh..:P

    ReplyDelete
  17. biasalah uncle lepas raya..
    korek ASB lah jawapnya..he3

    ReplyDelete
  18. saya rasa jalan terbaik adalah puasa 6..hehehe..

    ReplyDelete
  19. meh saya belanja uncle makan megi ngan air suam..

    ReplyDelete
  20. makchik dah jeling-jeling tabung Yana..harap2 Yana tido cepat mlm ni..nak buat operasi pemecahan...

    ReplyDelete
  21. orang banyak duit je yg selalu keluar masuk bank..

    ReplyDelete
  22. muehehe..uncle sama le kitewww..sayer pun mengharapkan keajaipan berlaku setiap hari...huhu!

    ReplyDelete
  23. Boros skit takpa syetawun syekali...jgn terlebey sudah

    ReplyDelete
  24. kedekut punya mesin! tak kasi pon duit raya khennn!

    ReplyDelete