Followers

Tuesday, September 18, 2012

September 18, 2012


Mungkinkah papan tanda ini dituju khas hanya untuk orang yang faham tulisan ini?

(Tulisan apa ni, eh? Uncle betul-betul tak tahu..!)

20 comments:

  1. TULISAN DARI NEGARA INDOCINA TU..

    ReplyDelete
  2. uncle kat mana sebenarnya ni? huhuhu...

    ReplyDelete
  3. sbb org yg paham tulisan tu je suka buat mcm tu....tettttt!!!

    ReplyDelete
  4. Walau tak faham tulisan tapi faham maksud berpandu gambar:)

    ReplyDelete
  5. ntahler uncle..

    psstt: kat Bandar Klang tu berlambak iklan yang tulisan memang bukan difahami langsung oleh rakyat negara kita.. :( dah macam bukan kat negara sendiri lak..

    ReplyDelete
  6. bahasa Bangladesh kot???Nepal kot???Myanmar kot??..

    ReplyDelete
  7. saya lagilah tak faham..huhu..

    ReplyDelete
  8. “Jangan meludah air sireh di sini!”

    ReplyDelete
  9. Kat mana plak nih?
    Ada tulisan camni??

    ReplyDelete
  10. Abangla ckp tuang minyak kat sini..hehe

    ReplyDelete