Followers

Tuesday, September 11, 2012

September 11, 2012


"Ini sarang kerengga"

Ramai yang tak percaya, bahawa seekor kerengga boleh mengangkat beban tiga kali ganda lebih berat dari saiz badannya...!

Lebih ramai lagi yang tak percaya, bahawa pinggang uncle ni ramping macam kerengga di zaman bujang dahulu...! (...lalu termenung...)

27 comments:

  1. walau pinggang uncle mcm kerengge, lom tentu leh pikul muatan cam kerengge kan!

    ReplyDelete
  2. di zaman x bujang dh x ramping mcm kerengga ke?

    ReplyDelete
  3. rampingnye pinggang uncle...hehehhehe

    ReplyDelete
  4. PUNGGUNG SAYA TAK RAMPING.. PINGGANG YANG RAMPING.. :)

    ReplyDelete
  5. saya percaya.. saya percaya... hahahah.. tapi saya percaya laa kerengga boleh angkat benda lagi berat dari badan dia.. bukan pinggang uncle ramping mcm kerengga.. XD

    ReplyDelete
  6. hahaha ! fiza percaya pinggang uncle lg ramping dr pinggang kerengga :p

    ReplyDelete
  7. ye tang pinggang mmg seratus peratus xpercaye

    ReplyDelete
  8. Info baik ni.. betapa kuatnya kerengga..

    ReplyDelete
  9. macam mana agaknya jika manusia juga begitu...

    ReplyDelete
  10. sarang kerengga??

    ermmm saya xpenah nengok sarang kerengga..ngeee~

    ReplyDelete
  11. statement 1 OK
    statement 2 KO!

    Hahaha

    ReplyDelete
  12. percaya percaya percaya..(sedang yakinkan diri)

    ReplyDelete
  13. ramping macam kerengga ?? hmmmm..susah jugak nak membayangkan tu..

    p/s : dulu2 suka jolok sarang kerengga amik larva dia tu buat umpan pancing ikan puyu..

    ReplyDelete
  14. yikkkk.........terkejut juga dgr kenyataan ni

    hahahaha

    ReplyDelete
  15. sambil baca sambil membayangkannya..

    ReplyDelete
  16. dulu lain sekarang lain...dahulu bujang skrang dah kawin...tetiba makcik nak nyanyi lagu Datuk S.M Salim...

    ReplyDelete