Followers

Thursday, August 9, 2012

August 9, 2012


Tahukah anda..? Antara pantang-larang orang yang mempunyai ilmu kebal ialah tidak boleh menceritakan kepada sesiapa pun tentang ilmu kebalnya itu...?

"Eh... kenapa tiba-tiba gatal kepala ni...? Digigit nyamuk kah?"

49 comments:

  1. buat simpul sanggul ke parang tu.. kehkehkeh

    ReplyDelete
  2. hahaha.. uncle dah tak kebal dah..

    ReplyDelete
  3. Wahahaha..terpacak atas kapla!! mmg kebal sungguh ankel nih.

    Err..telinga ankel kebal x dgn bebelan?

    ReplyDelete
  4. pantang betul tengok orang `rendah diri' ni!

    ReplyDelete
  5. MAK AIIIII.. NGILU TU AYU TENGOK...

    ReplyDelete
  6. siapa tukang pegang keris kat belakang tu? kesian..hehehe :p

    ReplyDelete
  7. pakai susuk yeh??

    tau pantangnya. jangan lalu bawah ampaian :p~

    ReplyDelete
  8. keh keh~~kira macam 1st rule of fight club~~

    ReplyDelete
  9. tu diaaa aihhhh.... hahahahaha.... ekceli keris tu hiasan dinding or... ermmm

    ReplyDelete
  10. uncle, batal pose lah..

    memasukkan sesuatu ke anggota tubuh...

    ^__^

    ReplyDelete
  11. hahahahaha..
    bahaya tu uncle..haha

    http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/aku-dan-suppliment-makanan-tambahan.html

    ReplyDelete
  12. bukan nyamuk tu..tapi sesuatu telah menusuk otak kanan uncle dengan bergaya..hehehe

    ReplyDelete
  13. aloolololo..comel gile uncle..heheh

    ReplyDelete
  14. muka maintain walau kena tikam, sila jgn berlagak cool uncle...oh tipu, uncle hanya pose ala2 maut aje!

    ReplyDelete
  15. ada keris blkg kepala tu..ahahha

    ReplyDelete
  16. eheh uncle sangat kebal okeh..keris kat kepala oo..heee

    ReplyDelete
  17. pisau pun jadi sanggul ker?
    ahai

    ReplyDelete
  18. PERGHH.. TAKDE APE2 KESAN DARAH PUN.. MEMANG KEBAL LE..

    ReplyDelete
  19. Sape suruh uncle beritahu ni? Kan dh x kebal!

    ReplyDelete
  20. nak kena menuntut ilmu kebal dari uncle ni...hehe

    ReplyDelete
  21. hambui uncle. kemain. sanggul guna keris ke guna parang kontot tu? - sheila fendy

    ReplyDelete
  22. Sekali tengok ngeri..Tapi 2 kali tengok phuh kreatif betul la Uncle Gedek!

    ReplyDelete
  23. Sekali tengok ngeri..2 kali tengok phuh kreatif la Uncle Gedek!

    ReplyDelete
  24. Assalamualaikum Yob Gedek,
    Takde darah, kebal tuh!

    ReplyDelete
  25. hahahaha
    Uncle sangat kebal orangnya
    kongsi rahsia2 nya uncle
    hahaha

    ReplyDelete
  26. pergh~ garu kepala dengan apa tuh uncle???

    ReplyDelete
  27. Itu tanduk ker? ngeee.............

    ReplyDelete
  28. lawak gambar ni...
    kalau tak cerita kat orang tapi tunjuk gambar je boleh tak??heheheh

    ReplyDelete
  29. bahahahahaha..kebal betol tu uncle!

    ReplyDelete
  30. Pergh baru makcik tau Gedek rupanya "pendekar parang kontot"...

    ReplyDelete
  31. haaaa...tulah kan dah tak kebal...muahahahaha...

    ReplyDelete