Followers

Wednesday, August 8, 2012

August 8, 2012


Patutlah semua orang memandang uncle dengan pandangan sangsi dan takut...

Masalahnya... memang menjadi tabiat uncle berjalan sambil menyeluk saku..! Cheh!

43 comments:

  1. kadang-kadang saya pun jalan seluk saku. tetibe rasa macho! hahaha!

    ReplyDelete
  2. Bak kata pepatah omputih, tabiat lama keras untuk dipecah...

    ReplyDelete
  3. Bhahahaha... Mug lawak pagi la unkel neh

    ReplyDelete
  4. sebelah tangan amik gambar...sebelah seluk saku....steady!

    ReplyDelete
  5. tolong jangan seluk saku saya ye uncle...auchhhhhhh

    ReplyDelete
  6. hahahahaha.. dorang pandang sebab tengok uncle segak sangat.. jalan pon tangan lam poket.. :P

    ReplyDelete
  7. uncle dah femes la skrg...diorg tgk 'uncle dlm youtube tu ek?' hihi

    ReplyDelete
  8. ahahaha...bijak tau statement tu..menyeluk saku? menyeluk poket..tujuannya nak hilangkan sejuk atau stylo giteww kan...

    ReplyDelete
  9. skema kan orang yang berjalan sambil menyeluk saku. mcam YB pun ada.hik hik hik

    ReplyDelete
  10. apende atas kaler ijau tu.hehehe

    baju raya ke?

    ReplyDelete
  11. hahahahahaha..... lawak la uncle dedek ni.

    ReplyDelete
  12. hahahahahahaha....!!
    jumpe aje uncle benda pelik2 ni kan... byk sgguh idea

    ReplyDelete
  13. haahaa..lain macam jer ayat tu uncle :)

    ReplyDelete
  14. punyalah parah kan uncle, sampai gomen kena buat sepandok khas!

    ReplyDelete
  15. seluk saku sendiri takpe uncle..jgn seluk saku orang sebelah..hehehe

    ReplyDelete
  16. Tapi seluk saku sendiri. haha

    ReplyDelete
  17. hahahaha..polis!! tangkap uncle.

    ReplyDelete
  18. asek tersenyum saya dengan entry uncle..

    ReplyDelete
  19. Salam Ramadhan Uncle

    lepas ni saya tak berani nak seluk saku lagi le...he he

    ReplyDelete
  20. org kate org y ske msuk tgn dlm poket org y sombong

    betul ke uncle?

    ReplyDelete
  21. lenkali jalan - tangan kat luar lah bro!

    nak lagi curlast
    jalan sambil angkat tangan!
    hahahahaha

    ReplyDelete
  22. hahaha..uncle y org y dimaksudkan kat signbot tuh (^^) larikkk~

    ReplyDelete
  23. Salam Ramadhan Uncle, lame tak lepak blog uncle...
    tengs singgah n comment blog saya ya Uncle!
    seluk suar sendiri takpe uncle...
    hehehe...

    ReplyDelete
  24. haha.. lawak la uncle nih.. XD

    ReplyDelete
  25. bahaya la uncle nie! heheehe..

    ReplyDelete
  26. Uncle memang sentiasa ada idea !!

    Haha..pecah gelak tadi bila baca

    ReplyDelete
  27. uncle, cuba peluk tubuh lak.. mesti orang cakap macam bodyguard.. hahaha

    ReplyDelete
  28. KENAPA SAYA SUKA SELUK SAKU SAYA??
    SEBAB IANYA BEST!!
    KENAPA BEST??
    SEBAB TERASA RINGAN!!
    KENAPA TERASA RINGAN??
    SEBAB SAYA TAK ADA DUIT!!

    ReplyDelete
  29. berpinau mata nak awasi berapa ramai yang seluk saku.. hahaha..

    ReplyDelete
  30. kalau seluar uncle byk saku, tak menang tangan nak menyeluk. exercise tu! hehe

    ReplyDelete
  31. ala..uncle menyeluk saku sendiri xpe..haha

    ReplyDelete
  32. apakah maksud saku yg sebenarnya?

    ReplyDelete
  33. Pengemar Menyeluk saku rupanya ko yer..makcik pun suka jugak seluk saku..nak2nya saku suami makcik...

    ReplyDelete