Followers

Tuesday, August 7, 2012

August 7, 2012


Bila tak datang, semua orang ternanti-nanti. Tapi bila datang, semua orang lari...
Okey, gambar sudah diambil... uncle lari dulu...(sambil tahan nafas)


Jutaan terima kasih kepada encik-encik yang bertugas kerana membuat sistem hidup kami lebih baik... Kerja kamu mulia, tahu!

43 comments:

  1. boleh dijadikan teka teki teka tekuk ni uncle.... spa tak leh jwp xleh duit raya!!

    konpem!! selamat duit raya aku...kekekeke

    ReplyDelete
  2. kampung saya takde..sampah bakar sendiri je.so berterima kasih kepada diri sendiri boleh?

    ReplyDelete
  3. Tanpa encik-encik itu, hidup kita boleh jadi haru! :)

    ReplyDelete
  4. in true appreciation we should give them better pay. we cant do without them!

    ReplyDelete
  5. ye..tanpa mereka..
    'meriahlah' bau kita semua!
    hehehee...

    ReplyDelete
  6. yg confuse nya tu, mereka selamba aja tak pakai glove kan uncle..

    ReplyDelete
  7. berapa saat uncle tahan nafas tu?hehe

    betul..tanpa mereka habislah berbau sekitar kediaman mereka..cuma kebanyakan pekerja saya tengok tak pakai facemask pun..xelok tu untuk kesihatna

    ReplyDelete
  8. setuju .. memang kerja mereka mulai walaupun ramai yg memandang hina.

    ReplyDelete
  9. best ayat uncle ternanti terlari2 tu..haha

    http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/tudung-raya.html

    ReplyDelete
  10. memang muka uncle macam sedang tahan nafas... kah kah kah...

    ReplyDelete
  11. nampak riak muka tu sambil tahan nafas..huhu

    ReplyDelete
  12. keje depa mmg mulia tp jgn la buat mcm lps batuk tepi tangga..

    ReplyDelete
  13. haha..awat tak ajak brader kat blakang tu posing sekali?

    ReplyDelete
  14. dari sudut negetif, nampak kotor je kerja mereka tu..

    dari sudut positif, mulianya kerja mereka tu sebab tanpa mereka yang sanggup menangani sisa sisa buangan kita tu belum tentu kita boleh nak menandingi kerja yang diorang buat..

    owh..terpanjang pulak komen hari ni..hahaha

    ReplyDelete
  15. Yer..jika mereka lambat dtg...tertanya2 manalah mereka ni..nampak lori mereka..ahh leganya hati...Tq encik-encik jasa mu kami kenangi...

    ReplyDelete
  16. keje busuk tapi mulia daripada pencuri, peragut, yang ketawa atas tangisan orang lain. mereka si pengutip sampah ni, sekurang-kurangnya kerjanya halal

    ReplyDelete
  17. WALAUPUN MULIA, LARI TETAP LARI.. :)

    ReplyDelete
  18. kalo tak datang.. hangin satu badan..

    ReplyDelete
  19. Inilah yang dinamakan dekat dibenci jauh dirindui!

    ReplyDelete
  20. sebenarnya time nak amik gambar ni...lori sampah baru sampai...betul tak uncle...heheheh

    ReplyDelete
  21. Betul tu uncle,bila datang mak ai bau nya menusuk kalbu.

    ReplyDelete
  22. hehehe.. betol sgt kenyataan uncle tuh~ bila dia datang semua org lari.. kekeke..

    ReplyDelete
  23. *mencari2 button like

    ini entry terbaik uncle! ;)

    ReplyDelete
  24. kite selalu lari bile dorang dtg datg sbb xtahan baunya.tp cam mne org yg tgh kerja 2..cam mne lah dorang tahan kn..huhuhu

    ReplyDelete
  25. inilah kerja yang paling mulia! tak semua orang sanggup keje gini...

    ReplyDelete
  26. uncle mesti hebat menyelam. kan kan

    ReplyDelete
  27. tu muka uncle tahan nafas eh?
    hahaha

    ReplyDelete
  28. Negara Bersih Rakyat sejahtera..

    ReplyDelete
  29. tiada mereka....siapa yg nak buat lagi kerja2 macam ni???

    mereka mmg HERO

    ReplyDelete
  30. masa ai cuti panjang hari tu.. tiap kali dorang datang kutip sampah mesti ai ucapkan terima kasih sebab ai cuma letak kat depan pagar rumah sambil tunggu dorang ---> gara-gara berpantang 44 hari.. :)

    ReplyDelete
  31. bulan pose ni... berlipat kali ganda mulia nya

    ReplyDelete
  32. kan..kita sepatutnya menghargai kudrat mereka..

    ReplyDelete
  33. betul tu..kalau tak datang semuanya ternanti-nanti.

    ReplyDelete
  34. jgn la lari, kang derang terasa lak.....saba aje ngan bau yang ada, kerana merekalah yang tlg clearkan segala bahan buangan!

    ReplyDelete