Followers

Saturday, August 25, 2012

August 25, 2012


Setiap tahun aunty pasti akan ulang tekad. "Tahun ini tak perlu kuih raya banyak-banyak. Paling banyak pun dua balang sahaja."

Setiap tahun juga uncle akan tersenyum sinis...

22 comments:

  1. haha, dua balang laa sangatt hehe..

    ReplyDelete
  2. BolehLa kakcik datang beraya. :)

    ReplyDelete
  3. samalah ngan saya uncle..sebenarnya saya beli kuih 2 jenis je, end up sekarang penuh 6 bekas kuih kat rumah, itu tak termasuk kerepek lagi, saya pun confuse camana boleh terbanyak, hehe

    ReplyDelete
  4. kuih raya kat umah saya dah nak habis, mmg tahun ni saya beli ckit aje

    ReplyDelete
  5. dua balang tu decoy aje... tak tambah PULUH...hehehe

    ReplyDelete
  6. dua balang akan jadi berganda jugak.. kihkihkih.. macam ai.. dari tak beli, terus ter ter beli jugak..

    ReplyDelete
  7. Salam,

    Yang senyum sinis tuh lah yang tukang perabiskan biskut..hahahahha

    ReplyDelete
  8. paling banyak 2 balang aje....yg balang lain2 tu mesti orang lain kasi kan

    ReplyDelete
  9. macam pernah dengar je ayat tu uncle

    ReplyDelete
  10. Auntie tu seorang yang rajin, penyabar, pemurah... Kira okeh ler tuh?

    Kalu dapat bini macam saya? Yang langsung tak reti buat kuih raya? Apa nak hidang? Biskut mayat dgn kacang kuda saja kah?

    ReplyDelete
  11. biasalah uncle .. namapun aunty kan .. x sama ekkee ;))

    ReplyDelete
  12. As salam Uncle Gedek!

    Hola! Que tal?

    Byk juga tu kuih raya... biasalah org perempuan ni kan...hehehe... Salam Aidilfitri!

    Cool & rocks! Me gusta! :))

    ReplyDelete
  13. hihihi..btw, selamat hari raya utk uncle n family..=)

    ReplyDelete
  14. tahun ni saya beli paling banyak kuih. hihihi, gimme 5 aunty

    ReplyDelete
  15. selamat hari raya uncle!

    oow saya pun tiap2 thn berzam chewahh x mau beli kuih tunjuk byk.tapi bila jiran,officemate dan sepupu tjk cookies diorg buat...x terperasan lak balang kuih tiba2 kena beli baru ngeee ^*

    ReplyDelete
  16. kuih raya di rumah kita makin sikit..

    ReplyDelete