Followers

Sunday, August 19, 2012

August 19, 2012


Selamat Hari Raya Aidlifitri untuk sahabat blogger dan 'pembaca sunyi' BB@40, maaf zahir dan batin...!

19 comments:

  1. selamat hari raya maaf zahir batin =p

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya uncle gedek, maaf zahir dan batin.. kalo terasa hati saya conteng2 muka uncle tu jangan simpan dalam hati ok~

    ReplyDelete
  3. Salam Aidul Fitri Uncle

    Moga amalan kita diterima oleh Allah

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya maaf zahir dan batin ye uncle..kot ada terlebih gurauan yang terguris di hati tu mintak maaf banyak2 tau..

    ReplyDelete
  5. nak duit raya..kalau takdapat duit,kuih raya pun jadi lah =)

    ReplyDelete
  6. ketayap yg cool! ahaha..selamat hari raya uncle...

    ReplyDelete
  7. Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin. :-)

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya uncle gedek!

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya uncle gedek!!!! maaf zahir dan batin sepanjang berblog :)

    ReplyDelete
  10. selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin uncle... rindu nak masuk blog uncle..

    ReplyDelete
  11. raye ke berkabung ni Uncle??

    selamat beraye. $$ raye dah TT ke? hehe!

    ReplyDelete
  12. selamat hari raya uncle dari ai dan family..

    ReplyDelete
  13. selamat hari raya uncle, dah cam ala2 bai lak aku tengok, ampunnnnnn!

    ReplyDelete
  14. selamat hari raya uncle gedek sekeluarga, maaf zahir dan batin

    ReplyDelete