Followers

Saturday, August 18, 2012

August 18, 2012


Menganyam ketupat = Tak pandai.
Makan ketupat = Pandai.
Apa? Belanja ketupat? = Memandai-mandai...!


(Yang mana lebih enak? Ketupat Bawang atau Ketupat Palas?)

21 comments:

  1. saya suka dua2.

    selamat hr raya uncle.
    maaf zahir batin.


    .

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Uncle

    saya membeli pun tak pandai
    pau mertua aje...he he



    Moga amalan kita diterima oleh Allah

    ReplyDelete
  3. pada saya ketupat sama je, huhu.

    ReplyDelete
  4. lemang la masyukk..ketupat tak minat sangat la..

    ReplyDelete
  5. ketupat palas cicah rendang!
    perghhh....
    selamat hari raya uncle!

    ReplyDelete
  6. ketupat bawang lah best uncle..

    selamat hari raya uncle...maaf zahir batin..

    baju raya pun color hitam ke? :P

    ReplyDelete
  7. semua ketupat sedap kecuali daunnya.

    ReplyDelete
  8. Ketupat bawang le sbb buat dengan beras bukan pulut.Selain kurang kolesterol, ia sangat sesuai untuk orang semput! :D

    p/s : walau pun sebenarnya sangat suka ketupat palas terutama yang digoreng!

    ReplyDelete
  9. ketupat yang dicecah dengan rendang..

    ReplyDelete
  10. dua-dua sedap tapi hanya dapat merasa time balik kampung je.. kat umah sendiri tak buat sebab dah lupa cara nak anyam ketupat bawang.. :(

    ReplyDelete
  11. Saya suka ketupat porno..iaitu ketupat dakap...haha!

    ReplyDelete
  12. ketupat 4 segi sebab senang nak adjust bila di potong...hahahhaha

    ReplyDelete
  13. you're something. creativitor i think :p

    ReplyDelete
  14. Rajinnya unkel menganyam, kami semenjak2menjak ni SEGERA je.... Hukk

    ReplyDelete
  15. selepas hidup hampir 36 thn akhirnya aku reti anyam ketupat yeeehawwwwwwwwwwwwwww

    ReplyDelete
  16. saya suka ketupat palas tu. mak saya memang buat, saya tak pandai buat.

    ReplyDelete