Followers

Saturday, August 11, 2012

August 11, 2012


KAMU TAK PERLU RASA CEMBURU
Bila uncle terima buah mangga yang besar-besar ini dari KAKCIK SEROJA.

KAMU PATUT RASA CEMBURU
Bila KAKCIK SEROJA datang sendiri rumah uncle hantar buah mangga buat penghantaran depan pintu...!



(NOTA: KAKCIK SEROJA adalah blogger yang disayangi ramai... setuju?)

26 comments:

  1. Saya setuju... Setuju ssgt. Kakcik disayangi

    ReplyDelete
  2. waaa...bg alamat umah uncle..haha

    http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/berderai-jugak-air-mata-akhirnya.html

    ReplyDelete
  3. waaa...bg alamat umah uncle..haha

    http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/berderai-jugak-air-mata-akhirnya.html

    ReplyDelete
  4. ini tidak adil...ini tidak adill....(YUNA)
    kakcik...datang banting bawak buah mangga untuk sya ye ;p

    ReplyDelete
  5. Berbanding Gedek, rasanya kakcik lebih tidak dikenali... :)

    ReplyDelete
  6. ingatkan buah betik muda..hahaha..

    ReplyDelete
  7. Mangga India ker uncle? Saya ada semai pokok ini dihadapan rumah.

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah, rezeki Ramadhan laa katakan. i feel so jealous of you, Uncle! buah mangga juga kesukaan Arisha. :)

    ReplyDelete
  9. Uwaaaaaa... Jelesnye tengok buah mangga yg besar2 tu.. Huhuhu.. Terliur sampai meleleh air liur.

    ReplyDelete
  10. Uwaaaaaa... Jelesnye tengok buah mangga yg besar2 tu.. Huhuhu.. Terliur sampai meleleh air liur.

    ReplyDelete
  11. KENAPA KAKCIK TAK HANTAR KE RUMAH SAYA.. KALAU POS PUN SAYA SUDI.. :)

    ReplyDelete
  12. wah.. besarnya.. memang ai jeles ni uncle.. sampai ke sudah saya tak pergi2 lagi rumah kakcik Seroja tu.. huhuhu..

    ReplyDelete
  13. ni mangga adobe photoshop? Besor kemain...

    ReplyDelete
  14. wow, mangga besorrr punya.
    setuju atas semua perkara yang dinyatakan di atas

    ReplyDelete
  15. Besonye, mesti unkel x abeskan?? Kite ni berjiran jep unkel, apa kata unkel lak buat penghantaran ke rumah, muahahahaah

    ReplyDelete
  16. cemburunya....kakcik....nak jugak....

    ReplyDelete
  17. Ko bagi lah tau rahsianya Gedek..apa sbb kacik sampai boleh anta buah mangga sampai depan pintu..kakcik dah mcm kurier servis pulak....

    NOTA:Saya syg kakcik tp saya cemburukan Gedek dapat mangga..

    ReplyDelete
  18. As salam uncle gedek,

    Salam perkenalan dr group kite-kite aje... untungnya dpt buah mangga dr Kak cik! Sememangnya ramai yg syg dgn kakcik... dan sy adalah salah seorang drnya :))

    ReplyDelete
  19. saya setuju pasal kakcik seroja

    tapi saya tak setuju pasal uncle gedek dapat buah mangga tu.. saya tak dapat..! huhu

    ReplyDelete