Followers

Sunday, July 8, 2012

July 8, 2012


Uncle beli kereta untuk buat rak kasut... (Tauke minyak Mesir pun tak sehebat ni, tahu!)

25 comments:

  1. Memang hebat la kereta hanya dijadikan rak kasut....

    ReplyDelete
  2. HAHAHA . hamboi hebakk sungguh uncle eh !

    ReplyDelete
  3. menagis pua chu kang tgk picture uncle!
    muahahaha

    ReplyDelete
  4. takpela, skali skala apa salahnye

    ReplyDelete
  5. Waaaa...then boleh beli lagi satu...buat pi jenjalan plak...

    ReplyDelete
  6. uncle lg hebat la dari tauke minyak mesir..hehehe

    ReplyDelete
  7. zaman sekolah dulu memang jemur kasut atas kereta. cepat kering..hehehe

    ReplyDelete
  8. Ala uncle, ckpla ari ujan. x bole sidai kat pagar. kan. kan. kan. hehehehe

    ReplyDelete
  9. tauke minyak mesir sekali pakai kasut terus buang. jadi tak perlu rak kasut..he he

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum Uncle

    saya nak dapatkan kereta sebuah pun payah
    hebat uncle

    ReplyDelete
  11. bagus la uncle..jimat belanja..tak payah beli rak kasut..hehehe

    ReplyDelete
  12. nak cepat kering lagi, letak kat enjin tu.. haha..

    ReplyDelete
  13. tulah cara terbaik nak jimatkan ruang rumah yang sempit..tapi jgn lupa plok kalau nak bawak kereta turun dulu kasut2 tu..

    ReplyDelete
  14. uncle memang kaya beli kete buat rak kasut je.. tabik springgggg hehhehehe

    ReplyDelete
  15. Mohon kongsi tips menjadi kaya tu wahai uncle..

    ReplyDelete
  16. saya biasa letak kasut sekolah je.. pastu kena jeling dek en. suami..

    ReplyDelete
  17. mesti kerja anak2 ni..hahaha

    ReplyDelete
  18. anak bertuah nama dia ! hehehe :)

    saya zaman dulu jemur kasut belakang peti.

    ReplyDelete
  19. yer lah..yerlah...uncle kan kayo...

    ReplyDelete
  20. aik. tak jemur atas bumbung ke? atau belakang peti ais. hehe

    ReplyDelete